fredag 3. september 2010

Oy, eg har fått en følger!!!!!! Så koselig!! Då må jeg jo nesten fortsette å skrive her og då!! =P

Idag har vært en dritt dag! Kjæresten har reist på ferie sammen med flere jenter, noe jeg IKKE liker!! Jeg har ikke troffet de engang!!! Sååååå jeg har sotte her å drokke helt siden han gjekk klokken halv fem i natt =/ Men jeg har klart å ikke kutte meg da, litt stolt over det! :) Jeg ser jo ikke ut har så mye arr og kutt på kroppen min :(

Det har vært en laaaang dag! Jeg føler hver minutt vare i mange dager! Klokken går jo ikke! Kanksje alle klokkene har stoppa? =P

Uansett, jeg skal ikke skrive mer nå, jeg er så trøtt, sliten og full.... Jeg har vært hos både legevakten og fastlegen min idag, men føle alle e imot meg idag... Føle meg bare så aleine. Jeg kjenner jo ingen her, så ikke akuratt så mye å finne på aleine.

Kjæresten min fortalte meg aldri at han skulle reise, men da jeg hentet posten endag fant jeg bilettene, det klikket helt for meg. Så mye at han kastet meg ut. Men vi har prata sammen, og blitt enig om at vi får heller se hva som skjer når han kommer tilbake. Vi har vært igjennom så sykt mye dei siste månedene, så han meine vi har godt av å være litt fra hverandre, og det kan jeg være enig med han i, men å reise på ferie med tre andre jenter.... det såre.... jeg blir rett og slett kvalm av tanken på at han ligge i sengen sammen med en annen jente. Dere tenker sikkert at jeg bare skal kvitte meg med han... men det er ikke så lett.... vi med emosjonel ustabil personlighetsforstyrrelse (eup) er utrolig redd for å bli forlatt. Jeg klarer ikke se noe annen enn han nå, og kaste han meg ut, så har jeg ikke noe mer å leve for.
Da jeg fant ut at han sku reise, bestilte jeg også en reise sammen med en venn av meg fra Bergen, så han kommer ikveld. Jeg gleder meg selvfølgelig, men alikevell så tar det liv av meg å tenke på hva kjæresten min driver med, at han ikke er her med meg. Den eneste personen som vet alt jeg har vært igjennom, og som kan forstå hva jeg sliter meg. Uansett, vi reise til Tyrkia på søndag. Jeg håper bare jeg klarer å kose meg og ikke tenke for mye på kjæresten.

Det er ikke lett.. =/